Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Σκόπελο την Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου δοκίμασαν τις αντοχές του νησιού, των κατοίκων και επισκεπτών...
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Σκόπελο την Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου δοκίμασαν τις αντοχές του νησιού, των κατοίκων και επισκεπτών, τόσο Ελλήνων όσο και αλλοδαπών. Όλη η τοπική κοινωνία της γραφικής Σκοπέλου έδρασε συγκροτημένα, σαν μια ομάδα.
Εξασφάλισε την σωματική ακεραιότητα των τουριστών και μετέφερε με υποδειγματική οργάνωση τους ενοίκους των καταλυμάτων που επλήγησαν από την θεομηνία σε άλλα ξενοδοχεία.Τα αποτελέσματα είναι γνωστά σε όλους.
Δεν υπήρξε καμία απώλεια ζωής ούτε καν ο παραμικρός τραυματισμός. Ήταν συγκινητικές οι δηλώσεις Άγγλων και Πολωνών τουριστών που όχι μόνο ευχαρίστησαν τους ξενοδόχους για την αυταπάρνησης τους αλλά ανασκουμπώθηκαν, βοηθώντας στην απομάκρυνση των φερτών υλικών.
Στα 3 ξενοδοχεία της “Spyrou Hotels” (Skopelos Holidays Hotel & Spa, Blue Green Bay και Elios Holidays Hotel), όλα λειτουργούν εύρυθμα ενόσω το Rigas Hotel που υπέστη περιορισμένες ζημίες, όλοι οι πελάτες του εξυπηρετούνται με τον καλύτερο τρόπο από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία της εταιρείας και συναδέλφων ξενοδόχων του νησιού.
Με πνεύμα αλληλοϋποστήριξης, η Σκόπελος βγαίνει από αυτή τη δοκιμασία και δηλώνει πανέτοιμη να καλωσορίσει τους νέους επισκέπτες της
Skopelos was hurt but standing upright
Severe weather events that hit Skopelos Tuesday, September 22, tested the endurance of the island, its residents and visitors, both Greeks and foreigners. The whole local community of the emerald Skopelos acted as a methodic group. Firstly, they ensured the physical safety of all tourists and transferred, with exemplary organization, residents of hotels affected by the storm, in other neighboring hotels. The results are well-known to everyone. There was no loss of life or even the slightest injury. There were emotional statements from British and Polish tourists who thanked not only the hoteliers for their altruism but rolled up their sleeves, helping in tidying up the lodgings.
At 3 properties of “Spyrou Hotels” (Skopelos Holidays Hotel & Spa, Blue Green Bay and Elios Holidays Hotel), everything works as well as ever. The Rigas Hotel suffered some damages but all its guests are served in the best way at the rest of the company's hotels and by fellow hoteliers.
In a spirit of mutual support, Skopelos comes out of this test and declares more than ready to welcome new visitors
George MICHALIS
Director of Sales & Marketing
SPYROU HOTELS
Central Email: bookings@skopeloshotels.eu
Εξασφάλισε την σωματική ακεραιότητα των τουριστών και μετέφερε με υποδειγματική οργάνωση τους ενοίκους των καταλυμάτων που επλήγησαν από την θεομηνία σε άλλα ξενοδοχεία.Τα αποτελέσματα είναι γνωστά σε όλους.
Δεν υπήρξε καμία απώλεια ζωής ούτε καν ο παραμικρός τραυματισμός. Ήταν συγκινητικές οι δηλώσεις Άγγλων και Πολωνών τουριστών που όχι μόνο ευχαρίστησαν τους ξενοδόχους για την αυταπάρνησης τους αλλά ανασκουμπώθηκαν, βοηθώντας στην απομάκρυνση των φερτών υλικών.
Στα 3 ξενοδοχεία της “Spyrou Hotels” (Skopelos Holidays Hotel & Spa, Blue Green Bay και Elios Holidays Hotel), όλα λειτουργούν εύρυθμα ενόσω το Rigas Hotel που υπέστη περιορισμένες ζημίες, όλοι οι πελάτες του εξυπηρετούνται με τον καλύτερο τρόπο από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία της εταιρείας και συναδέλφων ξενοδόχων του νησιού.
Με πνεύμα αλληλοϋποστήριξης, η Σκόπελος βγαίνει από αυτή τη δοκιμασία και δηλώνει πανέτοιμη να καλωσορίσει τους νέους επισκέπτες της
Skopelos was hurt but standing upright
Severe weather events that hit Skopelos Tuesday, September 22, tested the endurance of the island, its residents and visitors, both Greeks and foreigners. The whole local community of the emerald Skopelos acted as a methodic group. Firstly, they ensured the physical safety of all tourists and transferred, with exemplary organization, residents of hotels affected by the storm, in other neighboring hotels. The results are well-known to everyone. There was no loss of life or even the slightest injury. There were emotional statements from British and Polish tourists who thanked not only the hoteliers for their altruism but rolled up their sleeves, helping in tidying up the lodgings.
At 3 properties of “Spyrou Hotels” (Skopelos Holidays Hotel & Spa, Blue Green Bay and Elios Holidays Hotel), everything works as well as ever. The Rigas Hotel suffered some damages but all its guests are served in the best way at the rest of the company's hotels and by fellow hoteliers.
In a spirit of mutual support, Skopelos comes out of this test and declares more than ready to welcome new visitors
George MICHALIS
Director of Sales & Marketing
SPYROU HOTELS
Central Email: bookings@skopeloshotels.eu
ΣΧΟΛΙΑ